Pravila in pogoji za naročanje na psihoterapevtske in psihološke storitve preko mobilne aplikacije BO!
1. Uvodna določila
1.1. Mobilna aplikacija BO! (v nadaljevanju: aplikacija) omogoča povezavo med uporabniki (v nadaljevanju: klienti) in izvajalci storitev s področja psihoterapije in psihološkega svetovanja (psihoterapevti, stažisti, psihologi) (v nadaljevanju: izvajalci).
1.2. Izvajalci, ki ponujajo svoje storitve v aplikaciji, imajo z nami sklenjene pogodbe o sodelovanju.
1.3. Aplikacija deluje kot posrednik med klientom in izvajalcem, pri čemer ne prevzemamo odgovornosti za kakovost opravljenih storitev.
1.4. Vsak izvajalec storitve določi lastno ceno, ki je uporabniku vidna pred potrditvijo naročila.
1.5 Z osebnimi podatki, ki jih uporabniki (klienti) in izvajalci delijo prek aplikacije BO, ravnamo v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR). Vsi podatki, ki so zbrani prek aplikacije, se hranijo in obdelujejo zgolj v namen zagotavljanja storitev psihoterapije in psihološkega svetovanja ter so varovani v skladu z veljavnimi pravili o varstvu osebnih podatkov. Uporabnik s potrditvijo uporabe storitev soglaša s hranjenjem in obdelavo svojih osebnih podatkov skladno s politiko zasebnosti.
2. Plačilo storitev
2.1. Plačilo za izbrano storitev se izvede ob naročilu termina, in sicer preko integriranega plačilnega sistema v aplikaciji.
2.2. Cena storitve je v celoti razvidna pred dokončno potrditvijo naročila. Z naročilom se klient strinja z določenimi pogoji plačila.
3. Politika preklica terminov
3.1. Klient lahko termin prekliče brez dodatnih stroškov, če to stori do 48 ur pred dogovorjenim terminom.
3.2. V primeru pravočasnega preklica (več kot 48 ur pred terminom) se uporabniku v celoti povrne znesek v obliki voucherja. Voucher je veljaven eno (1) leto od datuma izdaje in ga je mogoče uporabiti za nove rezervacije terminov znotraj aplikacije. V kolikor uporabnik želi povrnitev zneska v obliki denarnega nakazila, mora za to zaprositi preko e-poštnega naslova: info@bomind.si.
3.3. Če uporabnik termin prekliče manj kot 48 ur pred dogovorjenim terminom, se celoten znesek storitve trga iz računa, plačilo pa se ne povrne.
3.4. V izrednih primerih, kot so huda bolezen, smrt v družini ali druge ekstremne nepredvidene okoliščine, lahko uporabnik v dogovoru z izvajalcem storitve prejme povračilo kupnine ali možnost rezervacije novega termina brez dodatnih stroškov. Odločitev je odvisna od specifičnih okoliščin in jo potrdi izvajalec. O razlogu za izredno odsotnost mora uporabnik izvajalca (preko sporočila izvajalcu v aplikaciji) obvestiti v roku 24 ur od predvidenega termina storitve, iz katere je izostal. Izvajalec je dolžan o izredni odsotnosti uporabnika in povračilu kupnine obvestiti podjetje BOmind, ki uporabniku na profil povrne znesek storitve v obliki voucherja.
4. Odgovornost in omejitev odgovornosti
4.1. Aplikacija deluje kot posrednik med klientom in izvajalcem in ne prevzema odgovornosti za samo izvajanje storitev ali rezultate psihoterapevtskih in psiholoških obravnav.
4.2. Aplikacija si pridržuje pravico do zavrnitve povračila kupnine, če uporabnik ne predloži zadostnih dokazil o izrednih okoliščinah, ki so vplivale na odpoved termina.
4.3. Aplikacija ni odgovorna za morebitno tehnično nedosegljivost izvajalcev ali težave, ki bi nastale zaradi napak na komunikacijskih kanalih.
5. Pravice in obveznosti uporabnikov
5.1. Uporabniki so odgovorni za točnost podatkov, ki jih navedejo ob registraciji in naročilu storitev.
5.2. Uporabniki so dolžni spoštovati termine in upoštevati pravila, ki jih določa posamezen izvajalec storitev.
6. Pravice in obveznosti izvajalcev storitev
6.1. Izvajalci storitev so odgovorni za določitev cene, pripravo na terapevtski termin ter profesionalno izvajanje storitev ter vse ostale obveznosti, skladno s podpisano pogodbo o sodelovanju.6.2. Izvajalci imajo pravico zavrniti povračilo zneska v primeru odpovedi s strani uporabnika, če ne veljajo izredne okoliščine.
7. Pravice do spremembe pogojev
7.1. Aplikacija si pridržuje pravico do spremembe teh pravil in pogojev kadarkoli, brez predhodnega obvestila. O spremembah bodo uporabniki obveščeni ob naslednjem prijavljanju v aplikacijo ali preko elektronskega naslova, navedenega ob registraciji uporabniškega računa.
7.2. Nadaljnja uporaba aplikacije po spremembi pogojev pomeni, da se uporabnik strinja s spremenjenimi pogoji.
8. Reševanje sporov
8.1. V primeru sporov med uporabniki in izvajalci storitev bo aplikacija poskušala pomagati pri reševanju spora, vendar ne prevzema odgovornosti za končni izid. Za vse morebitne težave nas kontaktirajte na: info@bomind.si.
8.2. Vsi pravni spori bodo reševani v skladu s slovensko zakonodajo.
9. Kontakt
Za kakršna koli vprašanja, pomoč ali pojasnila se lahko uporabniki obrnejo na našo podporo preko kontaktnih informacij, ki so na voljo v aplikaciji ali e-pošte: info@bomind.si.
Z naročilom na storitev in plačilom storitve se strinjate s temi pravili in pogoji.
Datum začetka veljavnosti: 4. 10. 2024